draga,

Este un timp cand te bucuri si un timp cand ramai doar cu amintirea bucuriei.

Mi e cu adevarat greu sa mi fortez un zambet in oglinda aburita; si oare ar putea el sa reinvie cu adevarat  toate amintirile ce mi au patat buzele?

Nu ti scriu decat pentru aceste ore; m am oprit din plans, pentru ca am ceva de spus; ceva sa ti spun.

 Vreau sa ti vorbesc despre gustul delicios pe care l a avut scurta ta existenta; despre toata mierea pe care mi o adunasem intr un borcan, si care a ajuns candva pe jos; acel candva care a venit asa, fara nicio veste, asa cum vin toate nenorocirile, si care mi a rupt o bucata din adancul organic. Ce frumoasa himera intr o cadere a ingerilor! Am privit cu o disperare sfasietoare toate cioburile imprastiate, infipte la intamplare in tot ce pusesem suflet pana atunci. M am silit sa le strang si sa reconstruiesc, insa mai poti atinge vreodata ceea ce s a sfaramat? De atunci am tot trait cu un nod de lacrimi in gat. Am realizat zilele astea ca am pastrat in zadar si mierea infectata si bucatile de sticla si tot. De ce n am inteles oare din prima ca fericirea e inselatoare si atat de intamplatoare?

Am renuntat si renunt la tot, insa nu si la amintiri; pe astea nu mi le rapeste nimeni, le iau cu mine dincolo de eternul ineluctabil. Pe tine te am lasat in urma, ca un sarman cadavru necunoscut; cred totusi ca as fi vrut sa ti mai privesc ochii pentru o ultima oara si sa resimt totul exact ca si cand as fi trait senzatia intaia data.

Poate ca as fi preferat sa ti soptesc toata povestea asta, insa ce folos? Stiu ca nu ma vei auzi; de indata ce nu mai esti aici, ai putea fi oriunde si nicaieri..

Cat despre mine, azi sunt aici; si maine nu voi mai fi..

De la I.

Lasă un răspuns

