tu ai cuvintele.

Cine ofera mai mult? Coordonatorul se inalta vioi pe varfuri incercand sa cerceteze multimea, sa surprinda mainile ridicate in directia tavanului. Domnul in costum negru! Nici nu am mai avut curajul sa’mi ridic privirea, sa’mi privesc eventualul „stapan”, caci fusesem amagita de multe ori in ultimul sfert de ora..O data, de doua ori, adjudecat! Ultimile silabe imi injectasera infam pupilele, care se dilatasera pana la refuz, privind acelasi parchet uzat. Mainile au incins puternic batista uda, cedand usor odata cu secundele, in acelasi ritm al evacuarii gandurilor ce lasau dare rosii de sange. Ce cadru torturant!

Decizia finala scorni o rafala de soapte si nemultumiri, capete intoarse spre trupul meu vlaguit, ochi pierduti in alte dimensiuni si strigate de insatisfactie; am ramas nemiscata, tintuita in scaunul din fata tuturor, suportand tumultul pana la sfarsit, pana cand, intr’un final, sala se goli.. doar respectivul se misca molcom prin apropierea mea, pastrand o liniste covarsitoare. Asteptam sa’mi vorbeasca, sa’mi impartaseasca asteptarile si dorintele lui, sa’mi spuna ceva, orice, un cuvant, o silaba.. insa tacerea persista, adancindu’si dominanta impresie mormantala. Nu mai stiu cate ore am impartit aceeasi acalmie.. ultima farama de realitate mi s’a comasat in jurul amintirii primelor sunete de pian. Era ca si cum as fi fost langa el; percepeam oscilanta chinuitoare a cantecului cum imi strapungea spiritul si cum degetele sale ce se plimbau languros de’a lungul clapelor imi atingeu gratios pielea. Ce rasunet grandios! A stiut cum sa ma subjuge si i’am cedat; mi’am indreptat privirea spre pian si mi’am ridicat’o tematoare. Chipul patruns de un suras subtil m’a razbit furandu’mi si ultima suflare, dupa care m’am prabusit. Ii vandusem sufletul meu..

2 răspunsuri to “tu ai cuvintele.”

  1. ShadowMistress Says:

    la inceput m-am pierdut,mi s-a parut ca era prea multa libertate,ca acel domn imbracat in negru putea fi oricine…insa am inteles imediat dupa adjudecare:>Intr-adevar,e salbatica naturaletea cu care o fire o domina pe cealalta.Foarte firesc,dar foarte nedrept.Poate si foarte placut 😉

  2. ShadowMistress Says:

    Noua pagina in versuri app:>

Lasă un răspuns

