fatalitatea lor.

ingenunchiata pentru S.

Cine ar fi zis ca’mi traiam realitatea? Ca freamatul soaptelor lui nu era numai o iluzie efemera, ca marea ce ne’nconjura era materiala; marea apelor cat si marea spiritului, a reflectiilor, a simtamintelor. Marea din albastru ochilor lui, marea mea iubire.

Percep o atingere aparent ireala, ridicandu’se suav de la baza taliei. Ii urmaresc in continuare ochii, incercand sa’l patrund eu pe el ,si nu invers, sa’i strapung irisul senin, si sa’i patrund intr’un final in sange. Ajunsa in interior il voi otravi, ii voi captura intreaga fiinta ramanand numai eu, regina peste’un azur nobil; singurul elixir pe care il va avea va ingloba privirile, soaptele mele.. care intr’un final isi vor estompa taria din cauza maladiei pasiunii! Da, desigur, ma voi molipsi si eu.. astfel vanatoarea spiritului va fi reciproca: ucigas pe ucigas, suferind pe suferind, nebun pe nebun, ambii infirmi de inima…

Ma trezesc din reveria unei iubiri criminale cand imi simt o suvita strapunsa difuz de degetele lui – ,Printeso, mai esti printre noi?’ Ma invalui intr’o imbratisare ocrotitoare si ma’nvarti domol cu fata spre intinderea eterna a marii. Isi posta o mana plasata ferm peste pieptul meu, inclestandu’mi umarul. Apoi m’am prabusit ireversibil in vraja cuvintelor, subjugate de vocea lui sfredelitoare – ‚La ce se gandea draguta mea oare? Si’a dat ea seama ca tot ceea ce se prelungeste dinaintea ei ii apartine? Ca aripile ce se agita in spatele ei se numesc inima si i se inchina de’a pururi? Ca zborul celui care o pretuieste mai mult decat pe sine se va sfarsi mereu in fiinta ei? A constientizat printesa mea ca tot ce traieste e „nimic in afara de marea iubire”?

2 răspunsuri to “fatalitatea lor.”

  1. sabina Says:

    e superba!! absolutul unei iubiri! thanks for reminding me that moment!

  2. alexe48 Says:

    Esti geniala! Bravo.

Lasă un răspuns

