dulce sfasiere.

Ma trezise cu acelasi suras stupid ce’mi suna strident deasupra capului, rapindu’ma violent din somnul candid. Se apropie ostentativ, ca’ntro imbratisare, si’mi sopti calm ca are sa’mi spuna ceva infiorator de important. Ii simteam buzele plimbandu’se, scanandu’mi parca fiecare fir de par trantit pe perna denivelata. Isi plimba neincetat degetele pe umaru’mi dezvelit, ca’ntr’un melanj al perceptiilor ce se repeta perpetuu. L’am respins suav, impingand cu mana in spatele meu, cand brusc m’am trezit intoarsa cu fata la tavan. Intr’un gest violent, ochii mi se deschisera inspaimantati; culoarea impasibila a varului alb imi salta corpul intr’un fior rece.

Pluteam in acelasi cantec somnolent, sesizand ca prin vis o pereche de ochi bulbucati deasupra mea. Vocea se auzi din nou, bolborosi vorbe de neinteles, ironii nedigerate.. betia cuvintelor. M’am ridicat in doua maini, izbindu’mi delicat capul de a lui si i’am soptit in aceeasi nuanta: „Fara dezvaluiri intime!” trantindu’ma la loc, rotindu’mi provocator corpul spre a lui. Ma lovi o ventuza intensa, lipita aproape irecuperabil de obrazul rece si’auzii din nou, ca o melodie emanata de’un magnetofon blocat: te iubesc, te iubesc, te iubesc..

4 răspunsuri to “dulce sfasiere.”

  1. ultimull Says:

    Romantic 🙂

  2. ultimull Says:

    te pusei la blogroll ,mai degraba la Chestii dar tot aia e 😉

  3. x6IT32 Says:

    Buna! Primul meu comentriu’ pe acest blog si bineinteles prima vizita…

    Frumos articol, mult succes!

  4. neveseven Says:

    Making love is a dream worth dreaming 🙂

Lasă un răspuns

