idila de septembrie.

Singurul lucru care m’a ridicat din pat a fost desigur, parfumul patimas al unei cafele. O capodopera intr’o ceasca translucida, o dulce pasiune metamorfozata in cofeina. Cand i’am simtit aroma, am avut o fada impresie ca am paralizat timp de cateva secunde eterne; ii inganam farmecul in dulci suspine stinse, ce se pierdeau usor in ambianta pala. Intaiul strop din gloria atractie, un prim delir al grandorii.

Dragoste efemera, durata de viata 2 anotimpuri pe an.. patru senzatii adunate sub acelasi invelis, pe care le parcurgi in stagii diferite. Incepi cu aroma urmata de savoare si finete ca sa sfarsesti cu dulcele rasfat al ciocolatei; si’acum mi’aduc aminte ca a fost dragoste la prima vedere. 

15 răspunsuri to “idila de septembrie.”

  1. Rose Says:

    E asa amuzant cum toamna e atat de „folosita” inca din prima zi :)), nu cred ca am fost azi pe un blog care sa nu aiba un post cu referire la asta. Si culmea e ca afara e oribil de cald X_X.

    Si tie-ti place cafeaua? :-„

  2. alexandramanole Says:

    corect diagnostic 🙂

  3. dylan Says:

    buna…..nu sunt blogger dar trebuie sa spun ca imi place la nebunie sa pierd timpul citind creatiile altora…insa nu dau de multe ori comenturi insa de aceasta data….trebuie sa spun ca esti o fata putin mai deosebita…..si spun asta pentru ca am ramas foarte placut impresionat de savoarea textului…

    p.s. chiar daca pe toate blogurile apare scris mare 1 SEPTEMBRIE…nu toate articolele cu referire la inceputul de toamna sunt atat de reusite :P:P

  4. dorinacojocaru Says:

    Uite ca am deschis si eu usita blogului tau pentru a face cunostinta…fiindca nici nu stii cum fac o pasiune pentru el.:) Mi-a placut acest prim material citit. Frumos, simtit…

  5. Alex Says:

    Nu cred ca am citit vreodata o descriere mai…. colorata a cafelei 🙂

    Am aruncat un ochi pe aici.
    Concluzie: I’ll be back 🙂

    Imi place stilul tau.

  6. Mlle. Blanche Says:

    Ai incercat vreodata aroma de cafea amestecata cu cea de portocala?

    (Am ascultat si melodia. Intr-adevar, e superba. :X)

  7. milka31 Says:

    frumos text ..:D

    si da,poezia era creatie proprie 😀

  8. wke Says:

    deci ori cafeaua abuzează de toamnă. ori toamna abuzează de cafea.

  9. stefan Says:

    b

  10. giulia21 Says:

    scrii foarte frumos…ar trebui sa dai la”LITERE”

    • Alex Says:

      Poti sa scrii si fara sa fi terminat „Litere” la fel cum faptul ca termini nu e o recunoastere a talentului.
      Pentru a scrie ai nevoie de talent, nu de un carton.
      Parerea mea 🙂

Lasă un răspuns

