ti’am ingropat amintirea.

 

La ce m’am gandit cand i’am cerut sa plece ? La un nou apus urmat de’acelasi rasarit? La un melanj soptit uitat in ceasca de pe masa ? La betia libertatii ce se zbuciuma dincolo de geam ? La pasiunile incolore parasite’n filele din biblioteca ? La iubirea ce se asterne intr’un etern insipid la picioarele mele ?

Plimb orele, doar, doar curg mai repede ; imi amagesc ideile in speranta unei noi viziuni ; imi reneg indemanarea, imi inciendez trecutul, imi hartuiesc visele, imi sabotez sentimentele, imi jefuiesc speranta..

Si spune’mi ca am avut dreptate cerandu’ti sa ma parasesti. In cele din urma ai cedat iar eu am ramas precum un copil in mijlocul drumului, cu mana revarsand cenusa ; cenusa amintirilor impregnate cu miere. Ti’aduci aminte gustul ei ? Si’acum stau si ma’ntreb ce e mai bun ca mierea.. si’ai plecat lasand in urma ta soapte indulcite, iluzie desavarsita a unui zambet zaharos. Mi am promis ca voi ramane aici, la capatul drumului, ca martor desavarsit al trecerii tale ; acum infinitul devine finit.

4 răspunsuri to “ti’am ingropat amintirea.”

  1. dylan Says:

    ma intreb prin ce experienta ai trecut de ai scris acest text si in acelasi timp ma intreb cate sentimente se afla printre aceste randuri care te fac sa le tot recitesti..sunt impresionat..” voi ramane la marginea drumului ca martor al trecerii tale : acum infinitul devine finit” cat de frumos si trist…

  2. dorinacojocaru Says:

    O combinatie de gust dulce-amarui, de putere-slabiciune…de hotarire si regret, de uitare si dor…Ce pot a zic? Frumoasa descriere a spiritului.

Lasă un răspuns

