tacere adormita.

Intr’adevar. M’asfixiam c’un suspin dulce si stins. Sub greutatea unui infinit albastru mi’aduceam aminte cat de mica sunt de fapt; ma simteam precum oamenii din alte secole indepartate ce se regaseau neputinciosi, lipsiti de putere in fata unor capodopere inchinate cerurilor. Asa eram si eu, uitata ,parasita intr’un pasaj dintr’un paradis ascuns. O soapta placuta, colorata de’o esenta liliachie, imi salta obraznic parul pe’alte altitudini, altitudinile unui inalt grad al desavarsirii. Sub presiunea fortei lumesti, intr’o dimensiune instrainata, se nastea usor un alt sfarsit.

Raze materializate manjeau zarea intr’o conspiratie necredincioasa. Muzica unor maneci de vant ratacite suflau intens prelungindu’se lenes pe langa mine iar eu, eu alunecam in descantecul lor. Atunci cand te copleseste boala frumosului nu mai ai scapare, singura solutie este sa te lasi capturat, sa te bucuri de tot ce’ti arata, sa’i asculti nebunia si sa’i urmezi calea necuprinsului. Si eu asta faceam, rosteam soapte incolore.

Un răspuns to “tacere adormita.”

  1. xSy Says:

    Timpul trece, irosit de cele mai multe ori pe prostii, degeaba poate. As zice ca mereu cautam un punct de reper, un „stalp” care sa ramana acolo indiferent de moment, de cate ploi in zile cu soare ar fi. Ulterior, multe asa-zise repere dispar in fum. E un cerc in care ne invartim mereu. Ne zbatem, dar inevitabil ajungem de unde am plecat. Praf intergalactic. O permanenta furtuna. Emotiile declansate de diverse stari de spirit sunt oricum efemere…

Lasă un răspuns

