clape’ntepenite.

Cat am intarziat in fata vitrinei, nu’mi mai amintesc; i’am acordat un timp nedefinit, privindu’l cu admiratie si emotie. I’am studiat fiecare aspect, intorcandu’l pe toate laturile in speranta descoperirii vre’unei imperfectiuni; o incapatanare infantila nu tolera ideea de a avea in fata un mic ideal.

Un vis secret imi sabota fiinta. Ma scufunda intr’un fictiv muzical sfasietor, intr’un haos al infinitului; imi era imposibil sa evadez. Fundamentele nerealizabilului te imbratisau intr’o contopire irevocabila, refuzand orice impotrivire; iti este imposibila ingaduirea unui abandon odata ce ai patruns in infernul sublimului. 

Cautandu’l din nou din priviri mi se infiripa o dorinta imposibila de’a ajunge pana la el, sa’l simt, sa’i percep fiecare modificare a intregului, fiecare proeminenta din deplina perfectiune; sa ma rasucesc in jurul lui precum un copil in culmea extazului, sa’i ingan cele mai intime resentimente, sa’i destainui forta infinitului, sa’i domin integrala fermitate. Totul era un viciu, inclusiv aceasta oglinda a unei crime negre, a unui pian. Realizam oare ca era doar o stare de visare? Un cosmar metafizic.

2 răspunsuri to “clape’ntepenite.”

  1. zippo Says:

    foarte…frumos!

  2. gamer94 Says:

    Dap…chiar ca a ziso frumos…:*…..Impresionat!

Lasă un răspuns

