legendarul el.

M’am intrebat mereu daca nu cumva, intregul meu univers, cu toate viziunile lui fara simbol si vocile ce’mi tipa’n minte, este de fapt un imens nimic; o pura creatie a imaginatiei ce nu’mi da pace, si pe care totusi nu o pot exprima in cuvinte, cuvinte omenesti.. daca nu cumva tot ceea ce mi s’a parut real a fost un vis, si daca nu cumva toti cei care mi’au calcat cuprinsul sunt doar inchipuiri umane. Am incercat sa patrund adanc, departe, in intuneric, sa’i descopar enigma mult ascunsa dar m’am ratacit si mi’am parasit dorinta inghitind din nou banalul. Acelasi banal cu care te lupti fara izbanda. El nu poate fi invins decat de o zi fara viata, cand cine stie.. se va naste un alt banal cu alt nume. 

O sete de amagire ma cuprinde de fiecare data cand pledez; si’ncep sa delirez cuvinte fara nume. As putea delira la nesfarsit; pana la acel sfarsit ce se cheama „nesfarsit”.  Il iubesc asa, asa cum este, acelasi ireal dintotdeauna, fiinta mea fara nume. Cum as putea oare sa nu’l iubesc, cand el este cel ce’mi potoleste pofta inumana. Pofta de valtoare, el mi’o arata exact asa cum mi’as dori eu sa fie. Cum oare sa nu accept cand imi inventeaza idealul? Cum as putea sa’l refuz si sa’l parasesc?

Ma omoara o bucurie copilareasca, senzatia lucida c’am ajuns cam departe, cam prea departe de mal.. de malul existentei. Ma’ncearca un ras isteric, si stiu dinainte ca nu ii voi putea rezista; la ce bun sa mai incerci.

Un răspuns to “legendarul el.”

  1. dylan Says:

    eu sunt de parere ca omul in complexitatea lui, poate alege dimensiunea si densitatea universului in care sa isi construiasca ideile si dorintele, insa universul este atat de elastic…pregatit in orice moment sa se extinda…..azi poate fi un „imens nimic”..maine poate fi un tot nemarginit..

Lasă un răspuns

