tulburari.

Tu’mi injectezi fericirea si tot tu esti cel care m’anesteziaza in nenorocire ; tu ma’neci in utopii si apoi ma smulgi spre realitate. Tot tu’mi oferi bomboane cu aroma de iubire si ratacesti printre ele unele cu gust amar. Acelasi tu, care’mi fumeaza noaptea si dimienata’mi face scrum visele; tu astepti tacut sa ma prinzi in plasa si’apoi uiti sa ma eliberezi. Tu dezlantui magnetofonul magiei si pe urma ii zgarii intentionat anumite portiuni; eternul tu, a carui parfum se impregneaza’n celulele mele volatizandu’se numai dupa cateva ore ; iarasi tu, conceptul ce’mi insoteste gandul si ma paraseste pe neobservate.

Tu, aripile unei dorinte, cel care mereu te’mbeti irevocabil de mine, drogandu’ti fiecare minut cu amintirea mea, sfarsind prin obsesie letala.

Tu..

Lasă un răspuns

